eDUE

a böngészőjében engedélyeznie kell a sütiket

Egyes kurzusok megengedhetik vendégek belépését

Most van itt először?

Belépési információk

  • A Neptun-ba és a Moodle-be azonos a felhasználónévvel és jelszóval tud belépni (Hallgatók és az Oktatók is)!
  • Lépjen be a Neptun-ba. Ha be tudott lépni a felhasználónevével és a jelszavával, akkor ezekkel az adatokkal be tud lépni a Moodle-be is!
  • Ha a Neptun-ba nem tud belépni, akkor írjon emailt a th@uniduna.hu email címre!
  • Hallgatóink felhasználóneve a Neptun-kódja, a jelszava pedig a Neptunban használt jelszó. Az alapértelmezett jelszava a hallgató születési ideje NeÉÉÉÉHHNN formában. Az első belépés után, a jelszót meg tudja változtatni az oldal jobb felső sarkában a profiljára kattintva. Figyeljen oda, hogy írja a születési idő elé az "Ne" betűket is!
  • Oktatóink saját felhasználónévvel vagy Neptun-kóddal tudnak belépni, a jelszavuk pedig a Neptun-ban használt jelszó.
  • Az első bejelentkezés alkalmával ki kell tölteni a kötelező (piros csillaggal jelölt) mezőket, beleértve az e-mailt is. Erre az e-mail címre 5-10 percen belül érkezik egy, a szükséges hivatkozást tartalmazó megerősítő levél.

Problémák és megoldások

Ha a jelszó nem működik:

  • Ellenőrizze, hogy nincs-e a CAPS LOCK bekapcsolva. Ha be van kapcsolva, akkor kapcsolja ki CAPS LOCK-ot és próbálja meg újra a belépést a Moodle-be.
  • Ha hibásan írta be a jelszavát 10x, akkor a Neptun kitiltja a rendszerből hosszabb időre, ezért a Moodle-be sem tud belépni.

Ha a Moodle felhasználói profil oldalán nem tud továbblépni, mert mindig ugyanazt az oldalt hozza vissza:

  • Ellenőrizze, hogy minden * csillaggal jelölt mezőt kitöltött, illetve, hogy az e-mail címét aktiválta-e.
  • Miután beírta az e-mail címét, megerősítő levelet fog kapni a regisztrált e-mail fiókjára
  • Ha az aktiváló e-mail nem érkezne meg 10 percen belül, nézze meg a SPAM (levélszemét) mappában.
  • Ha az aktiváló e-mailt nem kapja meg 30 percen belül, akkor kattintson a Moodle profil oldalon az "E-mail módosításának törlése" hivatkozásra és ismét írja be az e-mail címét.
  • A Freemail és Citromail e-mail címek esetében több órás késés is előfordulhat.
    Ha több óra elteltével sem kapja meg az e-mailt, ellenőrizze, hogy jól írta be az e-mail címét. Ha jól írta be az e-mail címét, mégsem kapta meg az e-mailt, és a SPAM (levélszemét) mappában sem találja, akkor hozzon létre egy ingyenes Gmail postafiókot.
  • Ha azt írja ki a rendszer, hogy "Módosítás folyamatban. Nyissa meg az elküldött felhasznalo@valami.hu ugrópontot.", akkor nézze meg a postafiókját, hogy kapott-e e-mailt a Moodle admintól.
    • Ha igen, nézze meg és kattintson a benne lévő hivatkozásra.
    • Ha nem, akkor kattintson az "E-mail módosításának törlése" linkre, írja be újra a saját e-mail címét, módosítsa a profilját és egy levelet fog kapni a Moodle admintól, benne a linkkel, melyre kattintva hitelesítheti az e-mail címét.

Kérjük, osszák meg tapasztalataikat, véleményüket
a rendszer használatával kapcsolatban az alábbi e-mail címen!

További segítséget kérhet:
  1. moodle@uniduna.hu e-mail címen vagy
  2. a 06-30-1956-576 telefonszámon (Lőrinczi Konrád - Moodle admin)